۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

Cropsey


برگردانی از Cropsey از Have a Nice Life





یه نشونی
که مدتهاست منتظرشم
یه فالِ درست‌و‌حسابی و ناب
که بهم بگه چی کار کنم
یه خدای واقعی
که بشه قبولش کرد
و بدنمو توو یه قوسِ بلند و آروم بچرخونه
درست مثِ خودِ مشکلاتم


من خدمتِ همه رو کردم
و منتظر موندم
چون منتظر یکی بودم
تا پیداش شه و بیرونم بیاره
آره، من منتظرِ هر کسی بودم
(چون به اینجا تعلق ندارم!)
و حتا مطمئن نیستم که
این کلمه‌ها رو می‌شناسم یا نه
چون منتظرِ هر کسی بودم
و منتظر بودم
چون منتظر بودم

یه آهنگ
که بتونم باهاش بخونم
خب، صبر می‌کنم و ردِ این راهای دوده‌گرفته رو می‌گیرم
تا برسم خونه تا بتونم تنها باشم

من به همه خدمت کردم
من منتظر موندم
من منتظرِ یکی بودم
تا پیداش شه و از این جا بیرونم بیاره 

۲ نظر:

  1. سلام. شعر زیبایی است، ولی صداش خیلی نامفهومه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شعر که نمیشه گفت، در هر حال روی Cropsey کلیک کنید تا لیریک اصلی (و قصه مرتبطش رو بخونید)؛ این بدکیفیتی و لو-فای بودن هم از بارزه های سبکیِ این گروهه.

      حذف