۱۳۹۶ خرداد ۲, سه‌شنبه

Telefony


برگردانی از Telefony از Have a Nice Life





اگه عِلم حتا نصفِ اون چیزی باشه که در موردش میگن
پس من میتونم یه ماشین بسازم
که زمان رو از وسط نصف کنه
اون وقت باهاش کمرِ زمانو میشکنم
رامش میکنم

میتونم یه در بسازم
تا ازش بگذرم و سفر کنم
اونا این کارا رو با تلفنی میکنن
تو دیگه زیاد نمیبینیش،
ولی من مطمئناً میبینم
مطمئناً...
فقط اگه میتونیستم صداتو بشنوم
ولی انگار دستِ من نیس

چهرت
وقتی واسه اولین بار
 خطو وصل میکنم...
کلمه‌ها دیر میان توو ذهنم
"کسی اونجا هست؟"
جوابا از اون ور 
ترسیده و لرزنده
خفیف‌تر از هوا

"وقتی جهان از یکی نفرت پیدا میکنه، اون خودشو پرت میکنه اونجایی که دیگه دستمون بهش نمیرسه"

Alfred Rethel - Der Tod als Fruend


به یادِ پدرِ م

۲ نظر:

  1. با آهنگ بعدیش...
    این بار سر قبر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. But there aren't enough archangels in the sky to come down
      To make me feel right

      حذف